Att ha tuttarna i

Fastlandsresan bjöd på allt möjligt!

Försäkringskassan har jagat mig på telefon för att kolla uppgifter som jag fått godkänna och nu äntligen är allt klart och pengar väntas komma i nästa vecka!

Lisa och jag har jämfört bröst och pratat mjukisbhar. Hon har köpt mycket mjukisar på Kappahl.

Snubblade över dessa på Lindex för 99kr st! Sjukt söta och sköna!


Framförallt är kupan som gjord för mjukisprotesen! Hurra!
Lite ovant att ha axelband dock. Har försökt avgöra hur mycket lyft eller stöd det är men det verkar vara ok! Har ju blivit tillsagd att inte ha för mycket lyft i bh-arna. Så nu har jag i alla fall något för finare tillfällen.

Hemma väntar mjukisbharna jag beställde här om dagen, ska bli så skönt att ha att välja på!

Igår fick jag massage av min faster. Hon sa att mina nackmuskler mådde bra och var uttänjda så det var bara att fortsätta med stretchövningarna.

Jag börjar på en ny era genom att dra ned ännu mer på smärtstillande. Två på morgonen och sedan endast två till på resten av dagen. Beräknar att vara pillerfri om någon vecka eller två.
Jag har missat att ta piller i tid några dagar och har inte kännt någon skillnad men tänkte ebba ut användandet i alla fall.
Min mage är mycket utspänd vilket inte är konstigt då jag ätit piller sedan 8 veckor tillbaka.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen