Pumpad!

Idag hände det! Ssk Petra stack in en spruta i min "knapp" och fyllde på 40ml! Detta skall vi nu göra pö om pö var annan vecka, allt som allt tre gånger och 120 ml!

Hon sa att det kunde kännas vid 20ml men jag började känna huden spännas ut redan vid 10ml. Vi sa att vi skulle starta med 50ml men båda tyckte huden blev lite för spänd så hon kunde med vakuumet dra ut 10ml. Så nu är jag plåstrad på sidan. Ömmar inte så farligt.

Har tagit reda på vad tejpen jag fick med heter: 3M Kind removal silicon tape och den skall gå att få tag på i välsorterade Apoteket butiker. Annars får jag skaffa en remiss som tillåter att man köper den via hemsidan.
Är inne på sista Soffban Natural rullen också! Så behöver verkligen handla!

Bröstet är verkligen runt om man jämför med det andra! Lite så man tänker att om båda brösten säckat hade jag fått bättre förutsättningar till nya bröst. Vänstra blir ju så kallt av ingenting... Hade det funnits mer fett där hade cirkulationen kanske fungerat bättre. Det visar sig när högra har läkt! Lite så att man funderar på att ge vänstra sidan en ny chans när implantaten skall bytas. För jag tror inte en fettransplantation skulle fungera med ett implantat i. Det skulle pressa bort fettet istället.

Nåväl! Jag visste när jag började med detta att jag skulle vara kinkig! Men det är ju i slutändan min kropp - klart jag får vara kinkig!!!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen