Hetsig på Våffeldagen!

Jag är lite smått irriterad.... nu är de sega igen tycker jag!!
Jag var hos Kenneth i Tisdags och han skulle skicka remiss till plastiken. men jag har inte fått någon än.
Men när jag skulle boka tid men Kenneth så fick jag ju remissen redan dagen efter!!
Kan de inte ha ett jämt tempo??

Självklart är det bara min otåliga sida som vill att allt ska hända och ske på en gång.. men jag får vell finan mig i att alla inte är i samma tempo som jag.
Skulle vara skönt om jag kunde få bli opererad i början av Juni. Jag struntar blankt i om jag inte kommer vara så pigg i sommar, fastän jag blir 20 i Juli, kanske är jag lite mer flexibel då. Bara jag är fit for Borås textilhögskola om jag kommer in där.

Det är tur att jag har annat för mig också, som jobb, kreativitet, arbetsprover och annat roligt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, har halkat in här och blivit nyfiken på er.

Var kommer du att bli opererad? Själv ska jag opereras i Uppsala i maj. Jag är 25år och fick reda på att jag har brca1 i december 2009.

hälsningar Sara

2011-03-29 @ 17:01:26
Postat av: Lisa

Hej Sara!! Jag vet inte än när jag blir opererad men jag vill göra det så fort som möjligt, ser ingen anledning att vänta. Men jag bor i örebro. Min syster Sara som också skriver på denna blogg bor på Gotland så hon kommer antingen operera sig där om hon inte hinner flytta hem till fastlandet. Men var bor du?? Vad sa doktorerna till dig?? Kram Lisa

2011-03-30 @ 22:41:28
URL: http://brcasystrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Lisa!

Jag bor i Uppsala och därför ska jag bli opererad här. Jag kommer att bli opererad med permanenta expanderproteser och kommer att ha kvar bröstvårtan eftersom min doktor säger att risken att få cancer i dem är extremt liten och att det blir snyggare att ha kvar dem. Det verkar vara lite olika runt om i landet hur man gör med proteser och om man bevarar bröstvårta eller ej. Min mamma genomgick samma operation som jag ska göra i somras och resultatet är jättebra, det syns knappt! Har du funderat något kring vilken operationsmetod som är aktuell för dig? Kram Sara

2011-03-31 @ 16:17:27
Postat av: Lisa

Okej! Jag har funderat på "geléhallon"proteser för jag tycker de verkar säkrare än silikon. Jag tror att man tar bort bröstvårtan i Örebros landsting men man rekonstruerar ju dem också. men jag vet inte riktigt hur jag står till detdär med att inte ha sina egna bröstvårtor. Men inom två månader ska jag få komma till plastikkirurgerna och prata. Det kommer bli skönt så jag kan få det gjort. Kram

2011-04-01 @ 00:12:28
URL: http://brcasystrar.blogg.se/
Postat av: Sara BRCAsyster

Hej Sara!

Vilket sammanträffande att vi heter samma och samma ålder! Kul att du hittade hit!

Jag kommer förmodligen opereras i Sthlm men jag vill kolla upp massa alternativa operationsmetoder (flytta fett och muskler) och kommer vänta några år till att genomföra ingreppet. Ska träffa plastikkirurg i höst.

2011-04-18 @ 10:52:27
URL: http://brcasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen