15 April 2011

Jag är glad och ledsen.

Idag fick jag brev ifrån Plastikkirurgiska kliniken och för att fatta mig kort så ska jag få komma dit 26 April, samma dag som jag ska till ultruljudsundersökning av brösten fast på olika tider.
Kort och gott blev jag en väldigt glad tjej för att USÖ än en gång har visat att de faktiskt kan vara otroligt snabba och att de är jävligt duktiga på att matcha tider.

Jag blev en ledsen tjej då jag tänker på Mamma, att det kunde ha gjorts något för henne innan hon fick cancer, om man bara hade sett den otrevliga röda tråden att hennes fastrar hade haft cancer och så vidare.
Att Mamma själv någonstans förstod att hon också kunde få bröstcancer men nöjde sig med att undersöka brösten själv. Men information om att man kan gentesta sig fanns nog inte då. Jag blir arg. Jävlaskitcancerhelvete!!

Shit... 26e är om 11 dagar!!

Är det någon som har frågor som jag kan ställa till plastikkirurgern eller ultraljudsteknikern??
För jag kommer liksom aldrig på något att fråga, eller jag har ju lite frågor om operationen men jag kommer säkert glömma bort hälften när jag väl sitter där. Så kom med frågor som ni har i hjärtat och som vill komma ut så kan jag ge er och mig själv svaren sen när jag har varit där.

Men nu ska jag duscha. Jag har cyklat med både vår hund Boy och sen tog jag en tur utan han.
Efter duschen ska jag väga mig och skriva hälsodeklaration. Hurra!! Jag vill inte veta...

Puss hej!!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Skriv upp alla frågor du har och ha med dig pappret och läs innantill. Under tiden ska jag fundera på om jag har några själv. PUSS

2011-04-15 @ 17:09:28
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Amelie

Helt enig med Emma =) Så ska jag också tänka om jag har några frågor. Puss älskar dig lillskruttan :D

2011-04-16 @ 14:06:03
Postat av: ღ Anni ღ

Jag har ju nyss gjort min op på USÖ och hade med mig ett block med flera frågor. Om du vill kan jag mejla över dem till dig.

Vem ska du träffa? Jag op:ades av Mattias, sen har jag även haft mycket kontakt med Patrik.

Ta hand om dig och lycka till!

Kram Anni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen