...efter healingen

Jag grät inte allst! Jag har skuttat på lätta fötter ned för backarna till jobbet igen (visst vårsolen hjälper också)

Men som vi båda kom överrens om så är det något i bröstkorgen. Men det verkar inte som om det behövdes idag, men jag har med all säkerhet fått styrka till något annat... vi får se vad.

Genom gyckleriet så vet jag ju att jag gillar kontroll så det kan varit just det som stoppat idag men det är det ingen som vet. Får ta steg mot att kunna släppa kontrollen och jag kommer kunna vara mer mottaglig.

Ja det blev lite flummigt idag, men så är det när man är en liten yogi som tror på lite mer saker... kanske inte allt... men att healing finns och har ett syfte det är sant som att jag sitter här och skriver dessa rader.

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen