Bröststatus

Hej!!

Idag är det en månad sen jag opererades och de enda smärtstillanden jag behöver nu är Alvedon. :)
Dock har jag problem att sova då jag inte är van vid att sova på rygg. Inatt vaknade jag även några gånger för att jag försökte vrida mig åt sidan, för då drar det till lite i bröna kan jag säga. Men nu får jag upp arnarna lite mer!! Mina bröstvårtor reagerar vid beröring och kyla vilket jag ser som det mest underbara i världen (kylan känner jag till och med) men om någon annan petar på dem så känner jag inte ett dugg, kanske lite grann, jag vet inte riktigt. Menmen, en annan grej är att förra veckan så bytte jag tejpen för första gången själv. Ärren syns inte alls!! Jag har riktigt bra läkkött må jag säga!!

Nu ska jag äta frunch och ta mig an dagen... det lilla som är kvar!

Lisa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan brca systrar!



Hittade till er blogg igår då jag surfade runt efter information. Står själv i startgroparna inför min operation, (första mötet med plastikkiurgen imorgon) och blev så glad när jag hittade till er blogg. Hur har det gått för dig Lisa, hur mår du nu?



Med vänliga hälsningar

Angelica

2012-01-30 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen