Svaret på första undersökningen

Allt hade gått bra. De vätskefyllda körtlarna hade inte synts på magnetröntgen. Visst hela bysten är fulla med körtlar men man vill ju gärna veta varför de var vätskefyllda. Det kunde hon dock inte ge svar på.

Sedan frågade jag lite om operationer och Elisabet sa att det bestämmer du själv. Men hon märkte att jag hade många frågor så hon frågade ifall jag ville ha en tid hos plastkirurgen, och jag kände att det var lika bra. Jag ska få en tid i höst.

Jag berättade för Älsklingen att jag säger till när och så händer det. Så frågade jag när han tyckte att jag skulle operera mig och han sa
- 28?!
Taget!

Hoppas han kan vara med i höst så han också kan få fråga! Jag känner att jag vill veta allt om alternativa metoder till silikon och förhoppningsvis kanske något nytt är pågång! Jag kan gärna odla lite vävnad under magen om det skulle krävas!



/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen