Mot planerad väntan

Idag fick jag två brev från USÖ. Ett där jag har blivit kallad till ultraljudsundersökning av brösten och ett där de säger att inom de närmaste två månaderna kommer jag få komma till Plastikkirurgiska Kliniken för undersökning och bedömning.

Väntan på en sak leder till en till och under den tiden kommer jag snart inte ha några problem att visa mina bröst för främlingar. För att vara lite rolig kanske jag börjar blotta mig på gatan, nyckter och nästan vid mina sinnes fulla bruk.

Men nu kanske jag vill ha någon med mig... det är tråkit att vara på sjukhus själv och jag gillart inte. Inte där det luktar sjukt och medicinerat.

Så vem vill följa med på ultraljud den 26 April??


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hallå tjejer!! Nettan heter jag och är bärare av brca1 samt nyopererad. Hittade den här bloggen nyss o d e kul att flera har bloggr kring d hela. Silverekorren heter min men ja har inte skrivit på ett tag... Tyvärr e ja en av få som fick lite knas efter min op men d stör mig inte alls utan ja litar fullt på dom på ks!! Nettan Boman heter ja på fb om ni vill ha kontakt o tips mm!!

2011-04-06 @ 12:24:56
Postat av: Amelie

Har väldigt lust att följa med dig! Ska undersöka detta lite. Se om jag kan ta mig en sväng hem.=) Puss

2011-04-06 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen