18 Maj 2011

Ja men så ringde jag ju till kvinnan med väntelistan. Sa jag att jag trodde att jag skulle få operera mig snart så trodde jag helt fel, för jag är satt på Augusti-listan och där har de semester också. men jag sa att om det kommer ett återbud så tar jag gärna den, för jag hatar verkligen att vänta. Men detta betyder att jag kan jobba mer i sommar än vad jag trodde först. Så mina arbetsgivare kan få gå på ordentligt med jobb till mig.

Ja, jag känner mig lite besviken. Men nu kanske jag kan fira min 20årsdag hur galet jag vill. men om jag sätter upp "Nya bröst" på önskelistan så kommer det säkert ett brev några dagar senare (peppar peppar ta i trä).
Förra året önskade jag mig ju ett jobb och en pojkvän. Fick allt några dagar senare (fastän pojkvännen inte höll lika länge som jobbet). Äsch, nu ska jag inte tänka mer på detta tror jag. Det blev en sån himla omställning. Men det är bara 2,5 månader kvar typ till Augusti. Får jag bara lite hjälp så ska vell det gå fort.

//Lisa

Kommentarer
Postat av: Ellinor Landal

Som i ett trollslag så är vi där! 2,5 månad går fort när det är sommar och sol! :)

2011-05-18 @ 18:54:43
URL: http://eddieluciano.blogspot.com
Postat av: Linda

Det tog ungefär fyra månader för mig att få tid. Men den tiden kunde jag inte så jag fick Emmy tid månaden efter som de ställde in. Men sen en månad senare(totalt sex månader) låg jag på operationsbordet. Nu har det redan gått två år. Helt sjukt.

2011-05-19 @ 16:09:30
URL: http://hearmebreathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen