Väntans tid är över....

... och nedräkningen börjar!!
30nde November så lägger jag mig på operationsbordet och vaknar upp senare utan oron för bröstcancer och allt vad det innebär.
Det känns fantastisk!! Dock är jag för trött för att vara hybris och tänker spendera dagen med att städa och sen laga en god kvällsmat. Fira ska jag göra en annan dag :D

Så nu kan jag börja planera operationsväska som ska innehålla sånt jag kan tänkas behöva de dagarna som jag kommer ligga på sjukhuset. Nån bok ifrån Margit Sandemos bokserie Häxmästaren, någon form av film och musik är givna medbrottslingar inför denna resa.

Puss och kram// Lisa

Kommentarer
Postat av: frida

JIPPI! HURRA! GRATTIS! NYA BOOBS LAGOM TILL ADVENT!

2011-11-05 @ 19:53:33
URL: http://www.livetmedtresinnen.wordpress.com
Postat av: Amelie

Även om du opereras två dagar efter mig så ska jag se till att besöka dig på sjukhuset och ge allt mitt stöd!

<3

2011-11-05 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen