Blir det fel så blir det.

Nu bestämde jag mig!!
Jag tar mina egna bröstvårtor, jag chansar. Blir det fel så blir det, då har jag ändå försökt att få "naturliga" bröst.
Mina egna bröstvårtor kommer ju faktiskt dölja ärret som kommer bli som en stjärna mitt på bröstet, jag kommer i slutändan bara ha ett ärr runt vårtgården, och jag ska ju ändå tatuera bröstvårtan så den kommer inte heller synas.
Det var nog bra att Patrik fick mig att fundera lite. Men det är ju fortfarande saker som kommer spela roll innan brösten blir klara. Blodcirkulationen kan fucka upp sig, det kan bli kapsellbildning runt protesen så att bröstet blir hårt och det kan bli fel lite överallt.

Jag vill just nu bara att det ska vara över så jag kan fokusera på mitt liv och inte som nu, att mina bröst är i centrum varje gång jag träffar någon, alla vill veta om jag fått veta något än men seriöst, tror ni verkligen inte att ni skulle få veta det så fort jag får kallelsen?? Jag kommer skriva på Facebook, på bloggen, jag kommer springa med brösten blottade genom hela jävla Sydnärke och skrika "Ta en noga titt, för snart ser det helt annorlunda!!", jag kommer skratta åt mina vänner om några år när de ska på sin första mammografi "Haha, jag slipper oroa mig!!" samtidigt som jag kommer vara orolig för dem och tänka tillbaka på min enda mammografi och hur ont och obehagligt den jobbiga proceduren var.

Skitcancer, den här operationen ska komma som en karatespark i din mage och du kan inte göra ett skit för att hindra mig! Jag klämmer dig som en ärta, friterar dig som en räka och jag kokar sönder dig som en potatis.
In you face bitch!!
Du tog min mor, men jag tar dig innan du ens var påtänkt hos mig. Jag gör abort av dig!!
Säger man så?? "Gör abort av dig"?
Jag bryr mig inte, I win you lose.

Puss och kram// Lisa

Kommentarer
Postat av: ღ Anni ღ

Hej! Jätteskönt att du kommit så här långt! Jag är också opererad på USÖ, men av Mattias. Efter många års funderande bestämde jag mig för att även ta bort bröstvårtorna. Du får jättegärna kontakta mig om du har några funderingar - då jag har vänner som gjort denna op tidigare. Några har behållit bröstvårtorna. Detta med blodcirkulationen har tyvärr ställt till det...

Men det är klart att du ska gå efter ditt beslut och tänka positivt!

Jag startade en blogg inför min förebyggande bröstop för min egen skull, för att komma ihåg alla turer före, under och efter. Men även mina kompisar, vänner, släktingar, jobbarkompisar frågade och frågade i tid och otid. Då var det bra att ha en blogg att hänvisa till. Och jag har fått många nya vänner den vägen, som har eller ska göra denna operation. För den är trots allt inte så vanlig. Det är så många frågor och funderingar som kommer efter hand, och allt kan inte plastikkirurgen svara på...

Kram och lycka till med allt nu!!!

Postat av: Storasyster E

Älskade rödhår, jag fattar inte riktigt den eventuella komplikationen med blodcirkulationen. Kan du förklara eller går det att läsa sig till någonstans? Puss! (Förövrigt säger man ju "I abort you" på engelska, men tror det heter "jag aborterar dig". Å andra sidan lät det nästan lika roligt som jag aborterar dig...)

2011-10-08 @ 11:33:17
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Ellinor Landal

Fan vad härlig du är! "I win you lose".

2011-10-08 @ 21:28:16
URL: http://eddieluciano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen