Återbesök och ny planering

Idag så träffade jag Patrik för att planera nästa operation och se hur mina bröst ser ut nu.
Vi kom fram till dropformade implantat som inte blir lika höga som dessa axpanderproteser.
Sen fick jag gå ner till narkosläkarna (väldigt snygg narkosläkarstudent var med) där vi bestämde att för att försöka slippa illamåendet så får jag spruta istället för gas nästa gång jag ska sövas.

Nästa operation kommer även vara mycket vänligare mot mig, om allt går som det ska så får jag åka hem samma dag, men jag kommer sakna att få bli ompysslad av sjuksköterskorna. Om jag är snäll så kanske jag kan kidnappa en av dem??

Nåväl, nu går vi in i väntans tider igen. När blir nästa operation? Jag hoppas ju långt in i mitt hjärta att de kan vara snälla och tänka "Hon fick ju vänta så länge förra gången så hon får en tid så snabbt som möjligt!" men det kanske jag kan glömma. Men måste jag vänta mer än ett halvår så kan de ta sig i stjärten hela högen. För jag vill inte ha stenboobs hela mitt liv, tack!

Föresten, Patrik börjar bli lite roligare nu! Inte lika försiktig och tystlåten. Det gillar vi, fram med skrattet!!
Och jag har kommit på att istället för att köpa kläder efter ett besök så kan jag gå förbi Art Shop och handla en konstnärspryl. Idag blev det en tunntunntunn pensel till mina madonnor och pillgrejor.

Puss och kram från Lisa

Kommentarer
Postat av: A

Lisa Nilsson, du är min stora idol.

2012-02-27 @ 22:32:23
Postat av: Sandra

Hej, vilken fin blogg du har!



Jag behöver din hjälp (!!!) Min son deltar i en tävling och är nu en av de 20 finalisterna, så därför behöver jag din hjälp genom att du röstar på min son!

Gå in på denna länken och klicka rösta under bilden

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Omslagstavling-finalister/Photo-competition-candidate-template-6507



Gå sedan in på min blogg och kommentera att du röstat på bilden så länkar jag dig i min blogg!

TUSEN tack för din hjälp & förlåt för jätte lång kommentar men jag är "desperat" efter röster! (A)<3



http://sandracederbom.blogg.se/2012/february/hjalp-oss-med-din-rost-blir-lankad.html

2012-02-27 @ 23:37:14
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Postat av: Faster Anna

Härligt att det är på G Lisa,

bra med konstnärsgrejer också det är fantastiskt att få se din aalster.

Kram och lycka till

2012-02-28 @ 09:58:01
Postat av: Sara BRCAsyster

Ååå artshop!!!



Hoppas du får svar snart! Tankarna går oftare till min egen operation, jag ska snacka med min läkare när hon ringer angående årets mammografi/ultraljud/magnetröntgen.

2012-02-28 @ 10:27:41
URL: http://brcasystrar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag ångrar icke att jag opererade brösten nu. Så jag stöttar dig helt och hållet Sara om du påbörjar det samma nu!! Har du samma läkkött som jag och gör samma op som jag så är du ju läkt innan 3 mån. Jag var tillochmed ute på en liten cykeltur i förrgår. Vill du så kan du ju bo här medans du läker. <3

2012-02-28 @ 12:16:34
URL: http://brcasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen