Ingen saknad, ingen glömd

Nu är det snart tre månader sen jag opererade bort brösten och saker som jag kan säga om mina bröst är följande:
1. Dem är stenhårda, verkligen stenhårda, typ som petflaskor.
2. Jag har ingen känsel på bröstvårtorna eller där brösten rundas, men jag har känsel mellan brösten och på sidorna.
3. Under armhålorna känns huden domnad.
4. Det gör inte ont längre men ibland så sticks det eller ilar ovanför brösten där mina bröstmuskler sitter.
5. Ärren är jättefina och på högra bröstet hade jag förut mer hud på sidan än på vänstra, det har nu gått tillbaka så båda brösten är helt släta och runda.

I slutet av månaden ska jag och Patrik diskutera andra operationen. Den får gärna bli efter 23e Mars, då ett av mina band har spelning då. jag tänker fråga om storlek och form. Jag är inte helt förtjust i dessa klotrunda, storleken är helt okej, kanske lite mindre skulle vara snyggt.

Jag sover numera också bara på sidan och drar mig sakta runt, så snart är jag på mage igen :)

Puss och Klem/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen