Stockholm!

Jag har ju glömt bort och säga hur det gick på fotograferingen till Vecko Revyn som jag var på den 24 April!!
Det var himla kul, nervöst och lite stelt men bilderna blev fina.

Från Hallsberg till Stockholm, så var det.
Jag möte upp Vendela (som är art director på VR) vid den här så kallade "spottkoppen" på Stockholms Central. Det vet jag nu är den där runda ringen där man kan se ner på folk som springer till tåget.
Hon hade en gul jacka för att jag skulle veta vem hon var, jag hade lila strumpbyxor och som vanligt mitt röda hår, så det var en färgskrapande duo som gick på sushijakt innan vi försökte finna vägen till fotoateljén.
Vendela hade koll fastän hon aldrig gått dit utan alltid tagit ett bensindrivet fordon.

Väl inne i studion så fick jag äta min råa fisk och hälsa på fotografen Johannes Helje och make up-tjejen som jag inte minns namnet på, men hon var fifinska och väldigt trevlig sen gjorde hon mig även väldigt fin!
För jag fick fondation både i ansiktet och på kroppen.
Vendela hade valt ut tre par byxor som jag fick välja mellan och hade med sig en kopia av hur hon tänkt att artikeln skulle se ut i tidningen.
Färgglatt, vackert och stilfullt! Som jag då :)

Sen var det bara fotafotafota, posaposaposa, fixa håret, posa lite till, rätta till för blänkande hud, posa lite till och efter en stund så kände alla sig nöjda och glada!
Jag fick se alla bilderna och kolla vilka som var bra och vilka som var dåliga och sen var vi tvugna att rusa mot mitt tåg.
Vendela följde mig tills dess att jag fann vägen själv och sen var det bara att ta sig till stationen och hitta mitt tåg.

Haha, lilla Lisa, spår 10 är inte under jord, det kom jag på efter en stund när det bara var ett par minuter innan mitt tåg skulle dra mot Hallsberg. Men på kom jag, såg en kändis(Tobias Karlsson från Let's Dance, även lokal kändis i hallsberg, Han var glad och pratade med någon jag inte såg) och sen satte sig min plastkusin sig i samma vagn som mig. Så det var en rolig dag!


Carolina Gynnings obekväma Prada-skor som jag lånat utan hennes vetande.


Over the shoulder-bild på min söta makeup-tjej när hon jobbar!

24 Maj kommer VR ut i butik!
Puss och kram Lisa



Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh! Snällasnällasnälla skicka en kopia åt mig! Annars ber jag Richard eller någon göra det! Men det vore extra rolig om det kom från dig! Kram från Englandet!

2012-05-19 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen