VR

Så var man till allmän beskådan i Veckorevyn!

Tänkte visa en bild i från artikeln som finns i månadens VR, nr 6


Bilden är tagen för Veckorevyn av fotografen Johannes Helje, smink och hår av Marina Lavenius.

Herregud, jag känner mig nästan som en bloggerska eller liknande.
Eller jag bloggar ju, men jag är ju knappast känd.
Men nu kanske jag blir känd som bruden med 100% geléhallontuttar.

I lördags när jag och 8 andra visa kvinnor såg när Loreen piskade rumpa med alla andra länder i ESC så pratade vi om våra persontecken vi har skaffat oss, då min kusins fru är hörselskadad och vi alla har fått lära oss teckenspråk. Jag har tecknet röd med ett L just nu, men jag kanske skulle byta till hallon nu. Dels för mina tuttar, dels för att jag gillar hallon och dels för att jag kallar mitt kön för hallonet.
Eller så byter jag tecken till lila, då det är min favoritfärg.
Röd med ett L har jag ju på grund av min hårfärg och så heter jag Lisa!

Nåväl! Mina tuttar mår bra, jag vaknade imorse och hade rullat över på mage i sömnen, så nog är det bra alltid. Jag fattade först inte att jag låg på magen, men det kände så galet naturligt och jag hade inte ont eller något.
Jag ska prova att sova på magen inatt, om det lyckas så ska jag fira!

Puss och kram
//Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen