Första gången med ett bröst

Så var man plötsligt där!

Mjukisbhn nytvättad och dyblöt och jag skulle ut och träffa människor!

Gick in på Google och sökte på Carefix Celia och länkar apotek hoppade fram. Det visar sig att den kostar 92 kr och finns i svart också! Men inget apotek har i butik. Beställer en vit och en svart direkt från Apoteket som dessutom hade fri frakt dagen till ära!

Härligt att ha några att byta med! Inget mer - suck vad svett det luktar aja jag har inget val! Bara tvätta för hand och låta torka utan vara nervös för att den är fuktig när man vaknar för man har två till att välja mellan!

Men ikväll är det utan. Någon gång skall vara den första. Är mer till hänsyn för andra som jag vill bära mjukisproesen. Men men nu har jag gått om diskussionsämnen! Och det är mest utomhusaktiviteter och jackan döljer bra.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen