Dag 4

Idag var hela personalstyrkan utbytt men fick återse sköterskan som tog hand om mig på uppvaket.
Aktiviteten igår lade sig på tuttarna idag och lite justering av bröstbandet lugnade det inte.

Tog och "tvättade" mig lite under armhålorna och bytte sjukhuskläderna. Första gången jag ser mig själv naken i badrumsspegel sen kvällen innan op. Just nu ser det ut som om man målar en romantiserad bild av vikingakvinna med bröstbucklor, som dess utom sitter skevt.
Ska prata med Inkeri på måndag om hur hon planerade mina nya bröst vad gäller val av inplantat och storlek.

Lisa gjorde sin op för lite mer än två år sedan och det har tagit så lång tid för skavanker att sätta sig så det är ingen som kan förutspå mitt resultat.
Så mycket jag har räknat ut så är de större än orginalen, vilket är troligt om jag hade 500 ml bröst genom att mäta utifrån och sedan tar med en muskel i beräkningen.

Alla mått är ju fantastiskt spännande! Hur många ml bröstvävnad hade jag egentligen? Var högra större och hur mycket? Är det inte måndag i morgon?

Blev inte av med några mer drenage idag men förmodligen i morgon.

Tänk att tiden gått så fort? Sov som en gris gjorde jag inatt iaf det var skönt! Har för första dagen känt hunger innan måltiderna också det om något är friskhetstecken!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen