Dag 6

Dagen börjar med att jag sovit förbi alvedonen igen.

Inkeri har precis varit här och de skulle ta bort ett till drenage. Nattsjuksköterskan hade dock ansett båda var lite i (vilket det hade varit om det inte varit en sådan op jag gjort) och inte satt dit någon påse, därav viste de ej vilket de skulle dra så jag får ha båda en dag till.
Hemgången flyttas fram men jag lider då inte. Hellre bli bättre här med sitthjälp än att Max måste häva upp mig på mornarna.

Smärtan under höger armhåla tittade hon på också och berättade att det var stygn där. Så det kan vara det som bråkar. Vilket också kan förklara att det är ljusare i drenaget mtp sårvätska.

Glömde såklart prata med henne om brösten men det får vi ta i morgon!

Om jag ska gissa så är det hemgång onsdag utan att någon sagt något. Har fått inbokat återbesök till kontaktsjuksköterskan Ann redan på måndag i alla fall!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Intressant och känsloladdad läsning. Tänker på dig! <3

2014-02-24 @ 08:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen