Hemgång

Fy fan för drenage som läckt två gånger och är lite fast under implantatet!!! USCH!!!

Nu är alla borta i alla fall och jag ligger och väntar på papper och att kl ska bli lunch så jag kan klä mig och åka hem.

Inget duschande förrän i morgon bitti så uppfräschning när man kommer hem för nu luktar jag banne mig inte hallon.

Kom på i natt att jag glömt få tips och trix att ta sig upp ur sängen så sjukgymnasten var här och instruerade hur jag ska rulla över på sidan och häva mig med benens kraft och lite centripetal kraft!!!

Har sovit si så där tack vare ont i ländrygg och rastlösa ben så jag har funderat mycket om mycket. För ryggont ska jag göra "katt och ko" liggandes i sängen och vridningar. Ska även pilatesbolla lite också.

(Använder som ni förstår bloggen som komihåg)

Nej kanske ska plocka ihop grejer lite sakta... Sjukhusmysbyxor på för sista gången!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Monika G

Kram på dig fina Sara och krya på dig! Vi ses när du orkar jobba igen, vi tänker på dig!
Mvh Monika

2014-02-26 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen