En riktig bröstprotes

Trodde inte jag skulle skutta hem som ett sommarbarn men det var just det jag gjorde!
 

Här är min nya protesväska samman med protesen och en "svettpåse" (något som tyvärr inte kommer med protesen längre men Margareta tycker är bra att ha - vilket jag håller med om).

Margareta, som är norrländska till dialekten, frågade vilken bh storlek och med erfarenheten av bikinitoppen sa jag 80B. Hon minskade till 80A och tillslut kom vi överrens om 75B. Så det skulle hon beställa - en Amoena Mona i champagne.
 
Protesen är perfekt! Eftersom jag har mer rundade än sluttande så rotade hon runt ett bra tag efter rätt protes - som hon visste fanns men inte säkert i hyllorna hos sig.
 
Med sin svettpåse kan jag ha protesen i vilken av mina bh-ar som helst.
 
Hade tänkt att lägga upp en fin bikinibild men då jag är osäker på ifall jag ska ha en storlek mindre ändå (då protesen just nu har en jätteficka och den hoppar runt lite som den känner) så blir den inte så bra!
Bikinin är ju rynkad så det är svårt att se i förväg vad som är rätt eller fel.
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen