Shoppa loss med ett bröst!

 
Sommaren är här! Pengarna är här!
Efter att ha googlat och pinnat någon dag efter protesbhar och värmande bh-ar satte jag sprätt på pengar!
 
Fyndade på Abecita och har listat ut att för baddräkter/bikinis är jag en 40 (80) B/C


Fick skicka efter matchande topp till de marina torserna från Uppercut för det fanns bara 38 (75) D/E på Abecita.
 
Sedan är jag trött på att frysa om enda bröstet och därför är det påväg en ullbh (visserligen amnings men jag kan sy) från Boob Design.
Från Addnature kommer en ullsportbh från Aclima med dragkedja fram, tre bh-ar från Houdini varav två är i fleece med omlottdesign och den sista är en badhalterneck.
 
I morgon skall jag träffa Margareta och jag ska få en "riktig" protes!
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen