Akuten bara för att

Ibland måste man kolla upp saker och detta var en sådan sak!

Ett märke under bysten (ja såklart den högra) har uppkommit under fredags kvällen och det ser ut som att det varit en blåsa som läkt.

Läkaren på akuten sa att enligt henne så var det ingen fara. Jag fick (eller rättare sagt Inkeri fick) beröm för hur det såg ut och en sjuksköterska berömde snittet. De tog stickprov i mitt finger och tog tempen och det var inget märkvärdigt något av det så de lade om förbandet och jag fick gå hem.

Samtidigt så funderar man på om Inkeri eller Ann har sagt något om det. Vi har tagit bilder i alla fall. Speciellt då det sitter under så jag hade ju ingen chans att se när Max påpekade förändringen.

Så det var denna dags äventyr!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Hoppas allt flyter på så ni får åka hem till ön ett tag
Kramar i massor

Svar: Ja, vi är på ön! Hälsade på Visbys akut men ska tillbaka på fredag! Kramar
BRCAsystrar

2014-03-18 @ 13:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen