Besök på Visby bröstmottagning

Idag träffade jag Petra och Elisabeth!
Vi har konstaterat under helgen att det blivit lite blåare vid ärr och lite spräckligt på undersidan så de tog kort och Petra skylle ringa till Ann för att meddela vad de sett. Inkeri hade operationer idag så Ann skulle prata med henne så fort Inkeri var tillgänglig.

Förutom vithet skall vi alltså hålla utkik på blåhet. Många färger blir det!

Såret vid bröstvårtan har utvecklats till ett hjärta. Där skall vi hålla koll så att det inte blir större eller djupare.

Ann kommer ringa och meddela ifall det blir några ändringar på planen att jag inte åker till Stockholm förrän nästa tisdag.

/Sara

Kommentarer
Postat av: Kia

Hej Sara!
Kia heter jag och skall opereras bort mina bröst i April. Och vill komma i kontakt med dig om mer information. Tacksamt om du kan kontakta mig per ovanstående epost.
Mvh
Kia

Svar: Det ska jag!
BRCAsystrar

2014-03-24 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen