Fixande

8 samtal senare är jag på banan igen!

Ringde och frågade Ann dels om tiden vi i fredags bokade in nästa vecka som nu inte behövs (peppar peppar). Jag frågade sedan om bilkörning, ryggsäcks bärande och sång - allt med samma svar så länge det inte gör ont så är det ok! Jag bör väll hålla mig lugn första veckan efter op 1.2. men sedan kan jag börja öva upp kroppen!

Sedan ringde jag Petra och bokade en tid på måndag dels för kontroll och sedan för protesutprovning med Margareta. De har en mjuk variant som inte skaver mot såret/huden som man kan ha tills allt läkt och man provar ut den riktiga protesen i storlek och tyngd.
Sjukt spännande! Det är nästan så jag ska fråga i morgon om implantatet slängs eller om jag kan få se det/ta det hem. Hoho

Sedan bokade jag hemresa, ringde alla arbetsgivare och vikarier för att förbereda dem att innan påsk är jag inte att räkna med. Påsken blir i Hallsberg nu när jag inte har något som binder mig till ön!

Jag ser slutet, eller ljuset!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen