Fjärde återbesöket

Samtidigt som ena bröstet ser fint ut så är det högra ledset.

Vätskan är i alla fall borta! Men det verkar som att det är dålig cirkulation i huden och jag ska ha varmt på för att uppmuntra huden att läka utan att implantatet trycker på för mycket. Vi skall heller inte stressa huden med tejp. Så jag skall fortsätta vila, helst ligga ned mycket alternativt halvsitta lutande åt vänster för att luta implantatet åt något annat håll än nedåt.

Jag pratade med Petra på Visbys bröstmottagning igår och skall möta henne och Elisabeth på måndag så de också har lite koll. Jag skall träffa Inkeri igen näst nästa tisdag.

Blir området vitare så skall jag ringa till plastikmottagningen så ska jag få åka över till Karolinska.

Det har blivit som ett hål närmast bröstvårtan och där ska de skära om och sy ihop så snart huden mår bra igen.

Att jag upplevde den sidan som ledsen här om dagen var inte så konstigt. Om huden inte har cirkulation så har den ju ingen spänst och alltså blir det en belastning om implantatet trycker på.

Att gå promenader i solskenet kan jag alltså glömma. Därmed också att cykla. Vilket ju är en pers då allt annat mår skitbra! Jag skulle kunna göra allt jag brukar, men får inte. Kan inte då jag inte kan ta mig någonstans på egen hand.

Glömde fråga om sång, men om man inte skall springa så ska man inte sjunga. Sången får vila en till vecka!

/Sara

Kommentarer
Postat av: faster

Kramar i massor till dej Sara
hoppas det fixar sig fort!!

2014-03-24 @ 10:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen