Klockan går...

Är inskriven som nummer 2 i ordningen och skall alltså opereras kl 10.
De har så fullt idag att jag ligger i akut/undersöknings rummet i väntan på att köras iväg.

Min sköterska känner igen mig och vi båda kommer överens om att det känns som om det var nyss jag var här.

Jag fick vänta i dagrummet innan hon kom in och gav mig armband och mina två alvedon. Så fort hon kört upp en patient till op hämtade hon mig så att jag fick byta om och krypa ned i sängen.

Då jag har ett öppet sår har hon tagit en odling för att se att jag inte har någon resistent bakterie, det tackar vi för!

Hälsodeklarationen sedan sist är ju fortfarande aktuell så jag behöver inte fylla i nya papper.

Solen skiner i alla fall och det är en fin utsikt mot skogsdungen på baksidan Karolinska.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen