Kvällen före op. 1.2

Så! Duschad men inte i rena kläder, packade lite för lite rena kläder men mina baciller finns ju redan i såret. I morgon blir det i alla fall ren tröja och ren bh *halleluja*! Att lukta svett är verkligen del av vardagen, snart så ska jag gå tillbaka till GreenLove deon, och inte kristall-roller-helvetet jag bestämde mig för att använda för enkelhetens skull. Soon no more svettlukt på eftermiddagen och no more forsande svett!

Jag har turen att vara bokad kl 8 igen, så jag blir skjutsad av svärfar i morgon bitti efter jag duschat igen och inte ätit frukost.

I onsdags rullade båten på svallet efter tisdagens storm och jag fick besöka toaletten tills det bara var galla kvar. Min mage har inte återhämtat sig så jag hoppas narkosläkaren jag får kollar vad jag fick sist, annars blir uppvaket ett helvete.

Var så lycklig av att hitta hallonsorbet i frysen att jag missade kl 14 pillerna så tog de strax före 18. Men jag tror det vara lika bra för nu kan jag ta kl 20 pillren kl 00 och håller mig till jag får piller av sköterskorna!

Ska bli spännande och se vilka som jobbar i morgon och ifall de känner igen mig! Förmodligen många "men vad gör du här - du skall ju vara frisk". Lite mer än 4 veckor sedan jag såg avdelningen. Får låtsas att man är med i scrubs och utbrista melodramatiskt "I'm back!"

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen