Operationen 1.2 en backlogg

Vad gjorde de då?
Jo! De öppnade alltså upp mitt gamla snitt och tog ut implantatet. Sedan kunde Kalle konstatera att SurgiMend plattan visst hade läkt fast bra utom någon flärp som klipptes bort. De skölde rent påsen så huden skulle få en chans att återhämta sig och skar sedan bort lite av det fula och sydde ihop.

Jag bad ansvarig ssk om en utskrift på op.berättelsen och hon skrev ut den och berättade från den men hon vek ihop den och den slängdes så jag ska be om den på måndag!

På måndag får jag också se bröstet utan sterilkompressen. Sjukt spännande!

Jag har fått med en värmekudde gjord av fetvadd och någon linda till vänstra bröstet då det var kallt av chock från det tighta bröstbandet.

Narkosläkaren sa även att de skulle ge mig något avslappnande innan, då man spänner axelpartiet, som man efteråt kan känna som träningsverk och den kom på vägen hem. Eller så är det bara så att jag blev lite kall om axlarna efter att ha suttit i dagrummet och laddat mobilen i väntan på skjutsen.

Nu är det snart mat igen! Svärmor har lagat fläskfilé i gryta minsann!!!

Sova och äta - behöver man något annat? Sång och kärlek kanske då...

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen