Andas ut

Här är det snabba ryck!!!

Huden har mjuknat så jag skall fettsugas på torsdag i nästa vecka! De hade fått ett återbud så det var bara att hoppa på tåget!

Operationen kommer göras på Sabbatsbergs Sjukhus vid Odenplan pga platsbrist. Jag ska sövas och sedan flyttar de fettvävnad från magen till bröstet! Magen kommer vara blå och eländig och jag ska ha på mig en gördel omkring magen ett tag efteråt - precis som ett bröstband fast bredare - för att motverka vätskebildning.
Bröstet kommer bli lite deformerat men vara glad ändå!

Mitt möte med Ann kom alltså att bli i postoperativt syfte. Även fast det var stand by för den andra op formen!

Om tre månader skall resultatet utvärderas (av Ann i Visby igen) och det kan behöva fyllas på med mer fettvävnad.

Sedan skall det planeras för op! Vi kom överrens att december inte är en möjlig op månad utan januari passar bättre!

Hurra vad bra det känns! Dock är det lite i skolan som jag kommer vara borta från men just nu är jag själv viktigast! Och när detta är klart har jag hela hösten på mig!

/Sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen