Smärtor

Jag kan ta att det känns som jag gjort ett hundratal situps men när ländryggen av någon anledning ger upp mitt i natten så jag måste omgruppera mig till soffan med kuddar - då kan det va! Säger någon ta mer smärtstillande skrattar jag i dennes ansikte! Hur mycket piller jag än trycker i mig har ryggen alltid en tendens att komma igenom och säga sitt.

Var redan så i Tyresö men tänkte att det bara var för att sängarna är hårda och att bäckenet därför lutar framåt och förvärrar läget för ländryggen.

Nåväl! Första natten hemma på Gotland avklarad och på onsdag skall jag träffa Åsa!

Jag skall ha den äran och duscha idag också! Kanske lite tejpbyte med! Har fått duscha sedan op men valt att inte göra det bara. Bättre hemma där jag kan sitta i duschen!

Lika bra att passa på medan sambon sover!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag har Aldrig varit så paj i ryggen som när jag hade magflunsan precis innan jag blev gravid med Agnes. Man kan ju tro att det här med att ligga ner inte är så dumt, men efter 48 timmar i konstant vågrätt läge kunde jag inte ligga bekvämt oavsett hur jag gjorde (jepp, låg tillåmed på tvären över kuddar och täcke, hade jag kunnat stå på huvet eller hängt i gardinstången som en fladdermus så hade jag gjort det!) Spikmattan underlättade lite (när man har så ont är det rätt skönt att sova på den rackarn), annars sittande och gående (svårt när man vill sova dock). Bäst blev det av en omgång hos kiro-Henke, kanske inte att rekommendera direkt efter op dock.

2014-09-23 @ 22:45:41
URL: http://frknilssonsbravader.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen