Dags igen!

Förra måndagen fick jag reda på att det fanns tid för mig i Visby när Inkeri ändå var här tre dagar. I onsdags fick jag ta blodprov - för de har ju mig inte i systemet. I fredags fick jag träffa narkosläkaren och nu ligger jag här! Har knappt hunnit med att berätta för släkt och vänner då det var konserter i helgen och all planering inför vikarier!

Jag har fastat sedan kl 00:00 och sedan 8:00 har jag infunnit mig här men inte förrän vid två är operationen. De gillar att ha folk på plats i Visby.
Jag har precis duschat och lagt mig i sängen. Eget rum med egen dusch och toalett! Sjöutsikt via reflektionerna i grannavdelningens fönster. Kunde varit värre!




I fredags var det verkligen rutin. Narkosläkaren sa - men du kan det här va? Jo tack! Sköterskan innan bad mig fylla i som ett intyg att jag förstått när jag skall börja fastan och när jag tar sista glaset vätska etc. Märkligt men som hon sa - lika för alla!

Skönt att vara i Visby! Annars hade jag fått op 4 maj i Sthlm. Tar det hellre nu! Speciellt planeringsmässigt!

Max följde mig ned och kommer så fort jag hör av mig! 10 min promenad ned för backen! Vi bor så sjukt bra!

Ska bli så sjukt spännande det här! Ena stunden är jag trött på allt andra stunden är jag bara glad för all den erfarenhet jag får!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen