Dagen efter

Lindor om låren är ett skit PUNKT
Ringde Ann i morse och vi bestämde att jag tar en sväng om Karolinska i morgon för att införslaffa "stödstrumpor" sånna man klipper upp och kan dra upp hela vägen till grenen! Hurra!
Hon sa att jag bör räkna med op mitten/slutet av april. I morgon skall jag lägga in önskemål om påsken eller precis efter, så kan min vikarie arbeta resten av terminen.
Mycket planering som skall göras nu! För mig själv, mitt jobb, mina studier och vikarie!
 
Vaknade med samma skit inatt som alltid. Min svank är van att vara svank men gördeln rätar ut den och alltså vaknar man med ryggsmärtor. Inker skrev ju ut något starkare igår så jag skall i morgon hälsa på apoteket utanför Karolinska och hämta det så kan jag prova att ta det på kvällen så kanske jag slipper.
 
Bröstet ser ut som en röd/rosa kanelbulle! Kommer gå över till gult/grönt i dagarna här så det skall bli intressant som vanligt! Vänster innanlår har ju ett fint område också som kommer göra mig mycket vacker!
 
Jag har verkligen haft hela världens färger på min kropp - från inflamationsrött till läkande gult.
 
/Sara
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!
Jag heter Matilda och ska anordna en fotoutställning denna termin, om ni är intresserade på att delta skulle jag uppskatta om ni kunde mejla mig på [email protected] så får ni mer info om både mig och utställningen. Ha det bra!

2015-01-15 @ 16:53:57
Postat av: Hanna

Hej,
Jag känner igen så mycket i er blogg från mina egna erfarenheter. Framförallt sökandet och avsaknaden av ett organiserat nätverk för oss med Genen, alternativt ett litet hörn hos BRO...
Vet ni om det finns något på gång?

Hoppas du mår bättre snart Sara!

Hälsningar,
Hanna

Svar: Inte vad jag vet just nu! Härligt att det inte bara är vi som saknar det!
När div åbäken inte behöver hindra kroppen från vätska kommer det gå fort ;)

/Sara
BRCAsystrar

2015-01-15 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen