Skänka sig till konsten

Vad är odsen att man börjar jobba på en skola där det finns en konstnär som hållt på med ett "bara bröst" projekt hur länge som helst!!!

Så när jag ändå är ett konstverk bidrog jag! Hon gjuter av ens tutte (i mitt fall båda) och när den torkat gjuter hon i sin tur i avgjutningen så att hon får en kopia!


Notera att detta är en avgjutning av mig och du bör de den som en bergskedja - men jag tog fotot på avgjutningen i sådant ljus att du kan även se den "rätt" fast spegelvänd!
Så coolt det var att se alla detaljer inverterat!!! Muskeln som går över andra bröstet, ärren från drän etc! Skitkul!!!

Konstnären är mycket nöjd och jag med för den delen!

Hade ju tankar på att föreviga mitt förra bröstiga jag, nu fick jag bidra med något annorlunda till en finfin utställning!!!

Det krävs bara lite pengar in i projektet så har jag något att sprida reklam för!!!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Besökstoppen